Často kladené dotazy

Proč jsou ceny šatů tak nízké?

Na rozdíl od konkurence není provozování e-shopů mojí hlavní obživou, ale spíše koníčkem. Vadilo mi, že jsem kolem sebe vídala spoustu žen v nevkusných šatech a ráda jsem radila těm, které se mě zeptaly, odkud jsou zrovna moje šaty. Vyrobit šaty není drahé, samotný návrh šatů ano, protože však spolupracuji přímo se zahraničními výrobci a dodavateli šatů, mizí článek zprostředkovatele a ceny jsou tak nižší než u konkurence. Dalším problémem při koupi šatů je, že kamenný obchod musí dnes platit sklad, samotnou prodejní plochu a personál, tyto náklady já v on-line butiku nemám 🙂 a tudíž Vám je nemusím rozúčtovat do ceny zboží. Významným prvkem ovlivňujícím cenu zboží je pak úhrada dopravy, u mně je obchod napojen přímo na elektronický systém dodavatele, takže vím kolik zboží má na skladě, protože Vám dodavatel zašle daný výrobek přímo, není nutné hradit poštu dvakrát.

Jsou šaty kvalitní?

Ano, všechny šaty, které zde prodávám jsem měla v ruce alespoň v jedné velikosti. Většinu z nich nosím přímo já nebo některá moje kamarádka. Pokud nebudete spokojena, můžete využít 14 denní lhůtu na vrácení zboží, kterou Vám garantují.

Kdo jsou tvoji dodavatelé?

Moji dodavatelé jsou většinou zahraniční výrobci šatů, občas odebírám od některého z obchodníků, ale pouze za situace, kdy dokáže zaručit nižší cenu nebo rychlejší doručení šatů. Konkrétní jména dodavatelů jsou obchodním tajemstvím, proto Vám je bohužel nemohu poskytnout.

Kam šaty zasíláte?

Náš butik je zaměřen na Českou republiku, jeho provozování se řídí českým právním řádem. Můžete si však zvolit zaslání zboží rovněž na Slovensko. V případě, že máte zájem o zaslání zboží do jiné země, ozvěte se na dorotka@jaroslav-kral.cz a pokusím se Vám individuálně vyhovět 🙂

Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta je individuální, při výběru dodavatelů se snažím zajistit, aby bylo zboží doručeno do 2 týdnů. Bohužel díky doručování zboží ze zahraničí nelze vždy tuto dodací lhůtu garantovat. V případě, že Vám zboží bude doručeno později než 30 dnů po jeho zaplacení, kontaktujte mě na dorotka@jaroslav-kral.cz a já Vám poskytnu z ceny zboží slevu. V případě, že Vám nebude zboží doručeno ani do 60 dnů, vrátím Vám cenu zboží a budu s dodavatelem řešit, kde nastal problém sama, tato situace by však díky důkladné prověrce dodavatelů nastat neměla 🙂

Kolik stojí doprava na Slovensko?

Doprava na Slovensko je stejně jako doprava do České republiky zcela zdarma 🙂

Jak mohu uhradit svoji objednávku?

Objednávku je třeba uhradit na bankovní účet, který se Vám zobrazí po dokončení objednávky a který rovněž naleznete v potvrzení objednávky, které Vám bude zasláno do e-mailové schránky. Nezapomeňte uvést číslo objednávky jako variabilní symbol platby, abychom mohli platbu automaticky spárovat. V případě, že nebude variabilní symbol uveden a tuto skutečnost zjistíte až po odeslání platby, kontaktujte mě na e-mailu dorotka@jaroslav-kral.cz

Mohu zvolit jiný způsob dopravy než Českou poštu?

V současné době je volba způsobu doručení na dodavateli, většinou se tedy bude jednat o Českou poštu. Individuálně můžeme zajistit jiného přepravce, kontaktujte nás prosím předem e-mailem a sdělíme Vám pro konkrétní produkt možné přepravce a ceny přepravného.

Jak ověřit, že byla objednávka přijata?

Po přijetí objednávky Vám přijde do uvedené e-mailové schránky potvrzení.

Kde najdu podrobné informace o zboží?

Podrobné informace naleznete vždy na stránce konkrétního produktu.

Jak zvolit správnou velikost?

Na naše šaty používáme standardizované rozměry. Tyto rozměry naleznete vždy u konkrétního produktu v přehledné tabulce.

Můžu zboží vrátit?

Ano, umožňuji Vám vrátit zboží do 14 dnů od jeho doručení 🙂

Co znamená, že je zboží skladem u dodavatele?

Tato informace znamená že výrobce nebo obchodník má zboží skladem a nebude tedy nutné čekat na jeho vyrobení, pouze dojde k jeho zaslání (zpravidla ze zahraničí) na Vaši adresu.

Co mám dělat, když vyberu špatnou velikost?

Šaty špatné velikosti můžete udělat radost někomu ze svého okolí nebo je vyměnit za jiné šaty. V případě, že se Vám to nepodaří, můžete je ve 14 dnech od doručení vrátit, náklady na poštovné při vrácení nesete při odeslání sama.

Jak vytvořím objednávku?

Vložíte produkt do košíku a následně kliknete na ikonu košíku. Po vyplnění potřebných údajů je objednávka vytvořena.

Kdy mám poslat peníze?

Náš e-shop je propojen přímo se skladem dodavatele, nemusíme tedy nic potvrzovat a Vaše šaty už jsou rezervované dnem objednáním. Peníze pošlete co nejdříve, neboť pokyn k odeslání zboží dáváme teprve v okamžiku přijetí platby. Rychlou

Můžu dostat slevu?

Snažíme se, aby byly ceny našich šatů trvale nízké. Ve srovnání s konkurencí tedy nemáme extrémně nadsazené ceny, ze kterých bychom dělali jednorázově slevy, ale nabízíme kvalitu za dostupnou cenu, kdykoliv se pro nákup rozhodnete :-). Na druhou stranu mám ráda spokojené zákaznice, takže pokud mi na facebookovou stránku Módní butik u Dorotky nahrajete svojí fotku v šatech z Módního butiku, dám Vám na příští nákup zajímavou slevu 🙂